Waarom Stevik?

Persoonlijke service

Met alle relaties wordt aandachtig samen gekeken welke behoeften zij hebben, met welke kwesties zij zitten en hoe STEVIK Personeelsbemiddeling hier zo efficiënt mogelijk een passende oplossing kan bieden. Een ander voorbeeld van persoonlijk service is de familiare sfeer op ons kantoor en de informele omgang met kandidaten en relaties.

Korte communicatielijnen

Klein in omvang, groot in kwaliteit. STEVIK Personeelsbemiddeling bestaat uit een hecht team. Het grootste voordeel hiervan is dat iedereen snel op de hoogte is van de verschillende klanten en hun wensen en behoeften. Mocht iemand niet aanwezig zijn, dan kan een ander het werk zo overnemen. De relatie zal hier dus nauwelijks hinder van ondervinden. Dit is een groot voordeel ten opzichte van de grote concurrenten.

Gehele organisatie op HBO niveau

Elke werknemer van STEVIK Personeelsbemiddeling heeft minimaal een afgeronde HBO studie. De gehele organisatie wordt door dit niveau naar een hoger plan getild. Dit zorgt voor een extra professionele impuls en legt de ondergrens op een hoger niveau.

Transparant

STEVIK Personeelsbemiddeling is een open en transparante organisatie. Dit willen wij op elke mogelijke manier uitdragen. Naar de werknemers toe, naar de bedrijven toe en naar de werkzoekende. Kandidaten worden op de hoogte gehouden van de verschillende processen en de stand van zaken omtrent hun bemiddeling. Relaties kunnen ook transparantie verwachten. Op welk gebied? Dat vertellen wij u graag in een persoonlijk gesprek.

Groot lokaal netwerk

In de afgelopen jaren heeft STEVIK Personeelsbemiddeling een breed en uitgebreid netwerk opgebouwd. Dit resulteerde in een uitbreiding van de verschillende sectoren waarin STEVIK Personeelsbemiddeling nu actief in is. STEVIK Personeelsbemiddeling manifesteerde zich in eerste instantie in de directe regio van Geleen, dit is later uitgebreid naar heel Zuid- en Midden Limburg. Door de verschillende diensten die wij aanbieden is ons bereik ook groter en kennen we meer bedrijven en kandidaten. Eerlijkheidshalve vist iedereen uit dezelfde vijver. Het is de aanpak en benadering die het verschil maken.

No Cure No Pay, No Cure Less Pay

Als een relatie niet tevreden is met de dienst van STEVIK Personeelsbemiddeling, hoeft zij niet te betalen. Hier zijn natuurlijk enkele randvoorwaarden aan verbonden. Dit is niet meer dan eerlijk. Niet goed, geld terug. Dat houdt ons scherp en altijd gefocust om de beste resultaten te behalen. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

Multiple Connected Services

MCS is een concept van een dienstenpakket aangepast op een relatie. Dit zorgt ervoor dat verschillende diensten onder één pakket worden samengebracht.
Dit levert een kostenbesparing op voor de relatie die tevens alles overzichtelijk geregeld heeft. Verder heeft de klant een vaste contactpersoon, waardoor de gehele dienstverlening duidelijk en efficiënt verloopt.

Waardebepaling achteraf

Bij deze dienst krijgt de opdrachtgever de optie om na het uitvoeren van onze dienst te bepalen wat hij voor deze dienst wenst te betalen. Bij een positieve terugkoppeling zal dit meer waarde hebben voor STEVIK Personeelsbemiddeling dan alleen de financiële toevoeging. De beste reclame voor een dienstverlenend bedrijf, zijn tevreden klanten. Daarom hecht STEVIK Personeelsbemiddeling ook veel waarde aan maatwerk en persoonlijke dienstverlening.