Onze diensten

Onze diensten

Stevik Personeelsbemiddeling biedt een breed scala van diensten aan, waarbij maatwerk de standaard is. Wilt u meer weten over een van onze diensten? 

Klik dan op een van de diensten hieronder of neem vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen u graag verder!

  • Uitzenden is de meest flexibele vorm van arbeidsbemiddeling; er zijn vrijwel geen risico's aan verbonden zijn. Zoekt u een parttime medewerker of wilt u een piekmoment in de productie opvangen? Dan kan uitzenden een ideale oplossing zijn. Bij STEVIK Personeelsbemiddeling kunt u rekenen op een grensoverschrijdend netwerk, diversiteit in branches en opleidingsniveaus én een persoonlijke benadering. Heeft u interesse om op regelmatige basis meerdere uitzendkrachten in te lenen, dan kan onze inhouse dienst ook interessant zijn. Meer informatie hierover vindt u bij "Inhouse Diensten" op deze website.

    Werkwijze

    STEVIK Personeelsbemiddeling is een specialist op het gebied van uitzenden. Om u goed van dienst te kunnen zijn, komen we graag met u in gesprek om uw wensen en behoeften te inventariseren. Wat vindt u belangrijk? Wat zoekt u precies? Zodra dit helder in kaart is gebracht, gaan wij over tot het selecteren en screenen van kandidaten. Elke kandidaat die zich aan u komt voorstellen hebben wij zelf al meerdere malen persoonlijk en/of telefonisch gesproken. U ontvangt van ons nooit "zomaar" een cv. Daarnaast begeleiden wij u in elke fase van het proces en geven we u waar nodig, passend advies. Zo zijn we er zeker van dat u de kwaliteit krijgt waar u om vraagt.

    Doelgroep

    Elke (overheids)organisatie en instelling in Nederland die personeel in dienst heeft of wil nemen, kan gebruik maken van deze dienst. Heeft u een eenmanszaak of werkt u voor een multinational? Geen enkel probleem, wij helpen u graag verder. Mocht u willen weten of wij al werkzaam zijn in uw branche, dan kunt u dit terug vinden op onze website bij "Over STEVIK".

    Voordelen

    Het inlenen van personeel biedt een scala aan voordelen. Zo bent u bijvoorbeeld niet juridisch aansprakelijk en heeft u geen administratieve lasten. U geniet een flexibele inleentermijn van 130 weken (NBBU) waarbinnen het personeel flexibel ingezet kan worden. 

    Indien u meer informatie wilt over deze dienst, dan kunt u vrijblijvend contact opnemen via telefoonnummer 046 - 47 59 300 of e-mailen naar info@stevik.nl. U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie.

  • Interim professionals zijn hoog opgeleide werknemers met een specialisatie die veelal werkzaam zijn op projectbasis door middel van een detacheringscontract. Indien u tijdelijk behoefte heeft aan expertise of ù wilt bekijken of de kandidaat daadwerkelijk geschikt is om binnen uw organisatie te functioneren, kan het inzetten van een interim professional uitkomst bieden. Bij het detacheringscontract wordt op voorhand duidelijk afgesproken binnen welk tijdsbestek de samenwerking zal plaatsvinden.

    Werkwijze

    Stevik Personeelsbemiddeling is gespecialiseerd in het bemiddelen van interim professionals. Tijdens een persoonlijke kennismaking op uw locatie brengen we uw wensen en eisen in kaart, krijgen we zicht op de uit te voeren werkzaamheden en bespreken we de bedrijfscultuur. Vervolgens zullen de kandidaten door ons worden gescreend en geselecteerd en tot slot kennismaken met u als werkgever. Vanzelfsprekend wordt elk onderdeel van dit proces zorgvuldig geëvalueerd om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen. Indien u tevreden bent over de kandidaat is het mogelijk om de professional rechtstreeks in dienst te nemen.

    Doelgroep

    Deze dienst is interessant voor elke (overheids)organisatie en instelling in Nederland die tijdelijk een professional wil inzetten. Heeft u een eenmanszaak of werkt u bij een multinational? Geen enkel probleem, wij helpen u graag verder. Indien u wilt weten of wij al werkzaam zijn binnen uw branche, dan verwijzen wij u graag naar het website onderdeel "Over Stevik". Hier treft u een overzicht aan van alle branches waar wij als personeelsbemiddelingsbureau reeds actief zijn.

    Voordelen

    Geen hire & fire kosten;
    Geen secundaire arbeidskosten; 
    Hoog opgeleide professional met specialisme;
    Geen juridische aansprakelijkheid als werkgever; 
    Geen administratieve taken met betrekking tot personeelszaken.

    Interesse

    Indien u meer informatie wenst te ontvangen over deze dienst, kunt u vrijblijvend contact opnemen met één van onze medewerkers via telefoonnummer 046 - 47 59 300. U kunt ons ook per e-mail benaderen via info@stevik.nl. Binnen vijf werkdagen ontvangt u een reactie.

  • Wilt u iemand in dienst nemen, maar wilt u (nog) niet de risico’s van eigen personeel of ziet u op tegen de administratieve verplichtingen? Maakt u misschien al gebruik van flexwerkers en heeft u uw buik vol van de bewerkelijke personeels- en salarisadministratie die dit met zich meebrengt? Laat u goed voorlichten over de voordelen van payrolling door één van onze collega’s.
    Als payrollbedrijf neemt STEVIK Personeelsbemiddeling uw huidig personeel of uw nieuw aan te nemen medewerkers in dienst. STEVIK wordt dus juridisch werkgever van úw medewerker. U houdt als opdrachtgever altijd de zeggenschap over uw medewerkers, terwijl Stevik zorg draagt voor de salarisbetaling en alle overige werkgeversverplichtingen.
    Van alle risico´s zoals ziekteverzuim en ontslagrecht bent u eveneens gevrijwaard. U wordt optimaal flexibel en heeft een zorg minder, terwijl u toch blijft beschikken over eigen personeel dat zich sterk verbonden voelt met uw organisatie.

    Werkwijze

    Om gebruik te kunnen maken van onze payrolldienst, hebben wij vooraf gegevens nodig van uw organisatie om te kunnen bepalen welke factoren meetellen om een scherpe aanbieden te kunnen. En indien er reeds mensen in dienst zijn, dan hebben wij van hen ook de personeelsgegevens nodig om de overgang zonder problemen te laten verlopen. Alle werknemers krijgen een welkomstpakket van ons in naam van u als organisatie en daarbij ook de inloggegevens van hun persoonlijke inlogpagina. Op deze pagina kunnen zij alles kunnen bijhouden zoals salarisstroken inkijken, uren invoeren, verlof aanvragen, ziek melden etc.. Hier krijgt u als werkgever een melding van. Alles kan hier op maat worden ingericht, zodat u op de hoogte blijft en indien nodig in controle blijft. Verder zullen alle HR-zaken verlopen via ons kantoor, zodat u daarnaar geen omkijken meer heeft.

    Doelgroep

    Bent u te veel tijd of geld kwijt met de administratieve rompslomp om uw personeel te kunnen verlonen? Bent u niet zeker of u het wel goed doet? Wilt u zich kunnen focussen op uw core business. Dan biedt STEVIK Personeelsbemiddeling de oplossing door u administratieve lasten van u over te nemen. De grootte van uw organisatie speelt hierbij geen rol. Groot of klein, STEVIK Personeelsbemiddeling denkt met u mee.

    Voordelen

    • U weet vooraf wat uw personeelskosten zullen zijn, zodat u hier rekening mee kunnen houden in uw calculaties;
    • U betaalt een vast tarief en ontvangt periodiek één factuur. Zo heeft u een zeer nauwkeurige inzage in de totale salaris- en personeelskosten;
    • Facturen en/of aangiften van instanties zoals het UWV, de Belastingdienst, diverse pensioen- en aanverwante verzekeringen, de Arbo-dienst, de verzuimverzekering en accountants (met betrekking tot salaris- en personeelsadministratie) ontvangt STEVIK Personeelsbemiddeling, u niet meer.
    • De financiële administratie wordt hierdoor beperkter en veel inzichtelijker, waardoor u direct een aanzienlijke kostenbesparing kan realiseren;
    • Voor de medewerkers verandert er feitelijk niet veel, behalve dat zij kunnen terugvallen op een professionele dienstverlener op het gebied van personeel en organisatie;
    • Maatwerk is hier de standaard.

    Interesse

    Wilt u meer weten over deze dienst, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier, per e-mail naar info@stevik.nl of op het volgende telefoonnummer 046 475 9300.

  • Vanwege de wisselende vraag naar personeelsleden heeft u behoefte aan een omvangrijke, flexibele schil op personeelsgebied zodat u snel op veranderingen kunt anticiperen. U heeft echter niet altijd de tijd en ruimte om dit op een effectieve en efficiënte wijze vorm te geven. De Inhousedienst van STEVIK Personeelsbemiddeling kan hierbij uitkomst bieden.

    Werkwijze

    Indien u interesse heeft in de inhouse dienst van STEVIK Personeelsbemiddeling, zal een van onze medewerkers een kennismakingsafspraak met u inplannen. Tijdens dit gesprek worden de wensen en behoeftes in kaart gebracht en bekeken op welke wijze STEVIK Personeelsbemiddeling van meerwaarde kan zijn. Op basis van deze informatie wordt een offerte op maat voor u opgesteld. Vervolgens zal een van onze medewerkers, afhankelijk van de vraag, een aantal uren per week op de werkplek aanwezig zijn om onder andere nieuwe medewerkers te werven en selecteren en als vraagbaak te fungeren voor de huidige flexwerkers.

    Doelgroep

    De inhouse dienst is vooral interessant voor organisaties die een omvangrijke, flexibele schil van personeelsleden nodig hebben om zo te kunnen inspelen op de toenemende mate van veranderingen.

    Voordelen

    • Korte communicatielijnen;
    • Zorgvuldige Werving & Selectie van uw flexwerkers op uw locatie;
    • Tijd- en kostenbesparing omdat u alle HR gerelateerde aspecten kunt uitbesteden aan de inhousemedewerker;
    • Maatwerk;
    • Scherpe tarieven;

    Interesse

    Wilt u meer weten over deze dienst, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier, per e-mail naar info@stevik.nl of op het volgende telefoonnummer 046 475 9300.

  • Het aantrekken van professionals is van strategisch belang voor iedere organisatie, en vraagt om een pro-actieve en steeds vernieuwende aanpak. STEVIK Personeelsbemiddeling heeft haar eigen aanpak ontwikkeld om de beste resultaten te kunnen garanderen. Onze strategie is uniek te noemen, door het inzetten van een combinatiemodel waarbij persoonlijke benadering en inhoudelijke kennis centraal staan. Werving en selectie, headhunting, recruitment en executive search zijn allemaal benamingen die staan voor het vinden van de juiste persoon. Dé persoon passend bij de vraag van de opdrachtgever. En hier onderscheiden wij ons als kantoor graag van de concurrenten. Advies geven bij een Werving- en Selectieprocedure én in het goed aanvoelen wat de vraag daadwerkelijk inhoudt.

    Werkwijze

    Als HR-specialist is STEVIK Personeelsbemiddeling dag in en dag uit bezig met mensen. Mensenkennis, selectieprocedures en relatiegerichtheid zijn termen waar wij dagelijks mee van doen hebben. Als wij duidelijk in kaart hebben gebracht wat de vraag is van de opdrachtgever, gaan wij in overleg een strategie uitzetten. Werving en selectie is een brede dienst, en het vraagt daarom des te meer aandacht om deze goed uit te stippelen. In samenspraak met de opdrachtgever gaan wij kijken welke mensen we gaan zoeken, hoe we gaan zoeken en op welke wijze wij de selecties gaan laten uitvoeren. Soms is een intensief één-op-één gesprek voldoende, maar vaak moeten verschillende assessments, psychologische onderzoeken en rollenspellen de doorslaggevende factor vormen om daadwerkelijk te kunnen bepalen of iemand wel of niet geschikt is, en of de persoon voldoende aansluit bij de vraag van de opdrachtgever. Hier zal onze deskundigheid, afgewisseld met informele selectie procedures zorgdragen voor het beste resultaat. Niet tevreden over onze resultaten, dan kunt u genieten van onze unieke garantieregelingen.

    Doelgroep

    Werving en selectie kan voor elk bedrijf of overheidsinstelling een antwoord zijn in het zoeken naar de juiste medewerker. Mede dankzij onze strenge selectieprocedures en expertise in dit veld kunnen wij voor elk bedrijf van toegevoegde waarde zijn.

    Voordelen

    • U bespaart op kosten en tijd;
    • U maakt gebruik van aanwezige en bewezen expertise;
    • Een professionele selectie van kandidaten;
    • Het creëren van een professionele sfeer richting de kandidaten;
    • Geen passende werknemer, geen betalingsverplichting.
    • Interesse

    Wilt u meer weten over deze dienst, dan kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier, per e-mail naar of op het volgende telefoonnummer 046 475 9300.